Nu är tapeten på plats!

 *Innehåller annons för Beijerbygg*
 
 
Idag blev det en långpromenix på 9,6km med Sasha så den här veckan har jag gått 5,7 mil och det är ju inte så dåligt eller hur? 😀
 
Efter att ha tagit det lugnt en stund efter promenixen så åkte målarbyxorna på!
 
 
Jag är supernöjd!
 
Denna tapeten köpte jag och Dennis som ett skämt åt Mickis och egentligen hade vi tänkt att tapetsera här med den när hon var i skolan men sedan så ångrade vi oss för vi var rädda att hon skulle bli arg haha.. Och när vi visade den så tyckte hon att den var jätteful..
Men nu sitter den iallafall uppe i rummet som kommer fungera som gästrum och jag tycker den passar jättebra 😊
 
Nu ska bara golvet målas en gång till då den sista biten inte blev i samma nyans som resten av någon anledning och sedan ska det inredas innan det kommer före och efter bilder på hela rummet.
 
Färg och tapeter hittar ni här 👇
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0