Renoveringen fortsätter..

*Innehåller annonslänk för Beijerbygg* 
 
 
Idag har det varit regn och rusk så jag tog det ganska lugnt på förmiddagen och sedan var jag in till Furudal en sväng och när jag kom hem så gick jag en 5km runda med Sasha trots att det regnade lite grann fortfarande. (Hon brukar inte gilla att gå i regnet men idag så brydde hon sig inte alls).
Vi mötte räven som springer omkring här i Dalfors med och eftersom den är nästan tam så stod den en stund 8-10 meter ifrån oss och tittade nyfiket innan den luffsade åt motsatt håll och Sasha stod helt lugnt och tittade på sin lilla "kompis" 😊.
 
 
Sedan så målade jag detaljerna på sängen en vända och så började jag måla den sista biten i hallen ovanför trappen!
Den här väggen kunde vi inte riktigt komma överens om vilken färg den skulle ha så arbetet upphörde när jag och Dennis målat och tapetserat trappen.
 
 
Nu ska den bli vit iallafall och även det gula elementet ska målas vitt och så fönstret förståss.. Man är ju inte sysslolös iallafall? 😊
 
Färg hittar ni här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0