sköna dagar

*Innehåller annonslänkar till Firstvet&Vetzoo*
 
 
I måndags blev det en tur i Furudal på 4,5km i det fina höstvädret efter jobbet!
Igår var vi "poolare" på kurs mellan 15-17.30 sedan handlade jag lite och när jag kom hem till Mickis så diskade jag istället för att gå en runda då det regnade ute.
 
 
Men idag har jag varit ledig så då blev det en runda på 7,5 km!
 
 
Molly kände sig busig när vi kom hem 😊
 
 
Kalle med leksaken som han fick av Nathalie sist dom var uppe..
 
Annars så har jag tagit det rätt lugnt idag men självklart så har jag målat lite uppe i gästrummet.. först så förökte jag blanda upp den sista grå färgen för att se om jag kan hitta rätt nyans för att måla sista biten på golvet men det verkar rätt kört så jag målade lite detaljer på sängen istället och sedan så målade jag vitt där jag råkat få grå färg på listerna.
 
Ikväll så har jag gjort lite fler kapitel på jaktresan också så nu har jag bara två kvar innan jag får testa att göra ett slutprov! Jag gissar att jag kommer få göra om avsnitten minst en gång till innan jag är redo för det riktiga provet för det är sjukt mycket att lära sig 😊
 
Kattleksaker hittar du här och här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0