Bloggpaus - mörka tankar

Jag har haft en liten bloggpaus över vintern då jag inte haft någon energi att ta tag i bloggen..
Jag har haft det riktigt tufft med många tankar över att det har gått 3 hela år sedan Dennis tog livet av sig fast det känns som att det hände nyss.. Men jag fixade iallafall att jobba det här nyåret och det är jag stolt över..
Och ni som säger att "det går över" och att "du måste gå vidare och träffa någon" osv. så kan jag bara säga att vissa saker går inte över bara för att andra människor tycker det! Och jag måste ingenting faktiskt! Ibland får jag sådan lust att vara otrevlig och typ säga "Men testa själv att kapa linan som din livskamrat hängt sig i taket med och skaka av dig det och gå vidare?" Eller "Försök att våga lita på någon igen när du upplevt att den du älskar säger till dig att han aldrig ska lämna dig och sedan hänger sig några timmar senare?"
Fast jag säger ingenting för jag blir fortfarande lika paff när folk jag knappt känner har en åsikt om hur jag ska känna och jag trivs med att vara själv med mina hundar och katter och till våren väntar vi lite tillökning här 😉
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0