Målat vardagsrum

*Innehåller annons för Beijerbygg*
 
 
Före!
 
 
Efter!
 
Jag målade golvet och fönstrena i höstas och sedan blev det för kallt för att måla emellan fönstrena så det får jag ta när det blir varmare ute.
Nu över vintern så har jag dessutom ingen värme på alls på övervåningen för att hålla nere kostnaderna, Men det gör inte så mycket för jag har inga möbler till vardagsrummet heller som det ser ut just nu 😂 Dock så har jag ett vardagsrumsbord hos min dotter Mickis som jag hade tänkt att fixa till och så ska jag få en tv bänk av min dotter Sabina.
Jag hade två svarta skinnsoffor men dom kommer inte passa in när jag tapetserat och målat väggarna så den ena har jag skurit sönder och gjort en hundbädd av. (Bild kommer i ett annat blogginlägg).
 
Färg hittar ni hos👇

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0