Slut som artist..

*Innehåller annons för Autoexperten* 
 
 
Den här veckan har jag jobbat 3 förmiddagar och imorse försov jag mig igen (vaknade 06.30 och brukar gå upp 04.45), Det är över ett år sedan jag gjorde det sist men det är lika retligt varenda gång och hela dagen på jobbet blir ju förstörd... Jag skyller stenhårt på att jag har syrebrist över att behövt använda skyddsutrustning i 2 år!
Jag är iallafall väldigt trött på skiten kan jag lova!
 
 
Fast den största anledningen till att jag är trött är nog för att jag krockade med ett rådjur för lite mer än en vecka sedan och har haft skitont i nacken och sovit dåligt på grund av det sedan dess och nu dom senaste dagarna har jag jobbat, gått ca. 5km med Sasha efter jobbet och sedan skottat en massa blötsnö så jag har kunnat sätta mig för dagen runt 20 och sedan i säng 21.30 så sov väl igenom larmen av ren utmattning 😂
Hårda bud.. man får väl ta och lugna ner sig och inse att man börjar bli gammal eller? 😂
 
Förresten så ringde mitt barnbarn som är 1½ mig häromdagen och eftersom jag hade glasögon på mig så säger han "Nääääeeee momoj" och rynkade på näsan bakom nappen och när vi övertygat honom om att det visst var momoj så visade han att han hade ett öra och en navel sen sa han "hej då momoj" och klickade på röd lur.. 🤣
  
 
Behöver du laga bilen efter att ha blivit överfallen av ett rådjur så kan jag rekommendera 👇

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0