Ännu en dag i mitt spännande liv ;)

*Innehåller annonslänk för Outdoorexperten*
 
 
Igår blev det en långpromenix med Sasha i Furudal efter jobbet och det var ordentligt sandat så jag kunde gå med gympadojor så skönt!
 
 
Idag har jag varit ledig och gjorde ett tappert försök att gå ut mot Göringen men det var ren isgata så vi vände efter slakteriet.. Idag stod det dessutom två hästar i uteboxarna och gnäggade åt oss när vi gick förbi, Lite sorgligt faktiskt då dom såg friska och pigga ut..
Istället så gick vi mot Furudal ute på stora vägen och vände vid första p-skylten så det blev en tur på 9km sammanlagt 😊
 
 
Sasha gillar ju att nosa reda på saker när vi är ute och idag hittade hon denna vid vägkanten.. Det finns många frågor här men jag tippar på att någon kört av eller kört på något djur för det var glas på vägen precis innan också.. Hur hamnar annars en oöppnad burk tonfisk i vägkanten 4km ifrån bebyggelse liksom? Sen så hittade hon ett rådjursben med håret och klöven kvar vid bron i dalfors som var hemskt intressant så jag fick dra i henne bra mycket för att komma vidare 😕
 
 
Allt för dig som gillar att vara ute och röra dig i naturen hittar du här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0