Furudals snyggaste frivolt!

*Innehåller annons för Doktor.se*
 
 
I onsdags morse när jag hade lämnat hundarna hos Mickis så lyckades jag halka omkull när jag gick till bilen.  Det var jättebra sandat men sanden hade sjunkit ned i isen så den gjorde liksom ingen nytta haha.. Jag for upp lika fort som jag stöp i backen och tänkte att nu rök min svanskota igen men jag kände mig bara lite öm i vänster skinka och i vänster arm så satte mig i bilen och åkte till jobbet, På vägen dit började jag känna att det gjorde ont i vänstra tummen och att det började bli svårt att hålla i ratten.
Väl på jobbet så kunde jag konstatera att det nog var vänster arm som fått den värsta smällen sen när vi satt och drack morgonkaffe så känner jag hur det börjar bulta i armen och helt plötsligt så har jag en jätteknöl och kan inte använda armen längre så jag blev skickad till akuten i Mora.. Det var inte helt lätt att köra bil när man inte kan böja på armen men jag har ju kört bil med bruten svanskota så då klarar man allt 😉
Röntgen visade inget brott som tur var så det blev att åka hem och ta det lugnt.
 
 
Idag ser armen ut så här och knölen är nästan helt borta.
 
Igår jobbade jag igen och det gick ganska bra men jag får ont i revbenen på två ställen när jag tar i eller hostar osv. så förmodligen har jag lyckats få någon spricka eller två och armen gjorde mest ont när jag skulle i och ur bilen.
Det roliga var att planeraren satt ihop mig på en dubbelbemmanings rad med en annan tjej som också ramlat i veckan och gjort sig illa i ryggen så vi hade något gemensamt hahaha..
 
 
När jag ändå har lite istema i mitt liv så fick jag lov att ta ett järnspett idag och hacka loss mina soptunnor eftersom det är sophämtning på måndag..
 
 
Efter några hack tänkte jag faktiskt ge upp först men sen påminde jag mig själv om att jag är jäkligt envis så nu står dom uppepå isen! 🤘
 
Prata med en doktor här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0