Inplastad

*Innehåller annons för outdoorexperten*
 
 
Jag har jobbat hela helgen och även behövt testa mig inför varje arbetspass då jag jobbat ihop med någon som visat sig vara positiv i torsdags och igår gjorde jag test på VC som var negativt.. Hoppas jag slipper fortsatt provtagning nu i veckan...
 
 
Nu har det ju blivit ljusare ute med så nu hinner jag äntligen gå ut till Göringen (3km) innan det mörknar efter jobbet och när kvällen ser ut så här så tankar man verkligen livsenergi och man kan ANDAS! Ni som jobbar med skyddsmundering förstår vad jag menar..
 
 
Himlen skiftade i många nyanser under promenaden tillbaka och det blev många "Wow"! 😊
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0