Jag byggde en hundbädd!

*Innehåller annonslänk för Beijerbygg & Vetzoo*
 
 
Jag har fixat lite "nytt" här hemma.. Tex. så var jag tvungen att skruva isär en gammal orgel som jag inte orkade bära ut när jag tömde vardagsrummet så några gamla fina plankor ifrån den fick bli en ram som jag sedan satte ner soffdynan ifrån min gamla soffa i 😊
 
 
Sasha var lite tveksam till att provligga första gången..
 
 
Men den nya bädden blev väldigt fort en favorit 😊
 
 
Molly gillar den också och dom sover väldigt skönt i den!
 
 
Även Pelle har upptäckt att det är en mysig plats att ligga på 😊
 
 
Möbeljärn och annat hittar du här, och vill du hellre köpa en ny hundbädd så hittar du det här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0