Jag hoppas det finns hopp om livet..

 *Innehåller annonslänk till Svenska Gummihuset*
 
 
I torsdags så fick jag och Mickis äntligen upp min orangea lilla peugeot ur isen så vi kunde visa upp den på verkstaden! Men tyvärr så blir det för mycket jobb för att fixa till den så den fick nedgradera till reservdelsbil åt min svarta peugeot..
 
Min svarta peugeot lyckades jag och en granne få loss ur isen här hemma på gården igår kväll så vi kunde boxera den till Furudal och det gick väl inte helt utan missöden om man säger så 😂
Tex. så hade ett bakhjul låst sig så det var nog på håret att det skulle börja brinna innan grannen såg i bakspegeln att det var något som hände där bakom haha.. 3 timmar tog det innan vi var klara!
Nu inväntar jag bara på att få tid hos verkstan så han kan titta på den..
Jag hoppas verkligen att det finns ett hopp om livet för denna så jag har en ok bil att köra med snart...
Och utan min uuuuunderbaaaara granne så hade jag aldrig fått den till Furudal 😉
(Just ordet underbar har en betydelse men den som vet den vet.. haha)
 
 
Idag har jag varit ute med Sasha en timme i skogen och sedan så satt jag ute i solen i två och en halv timme och solade medans Sasha sprang omkring och roade sig själv, Hon har en väldigt bra fantasi den där hunden och är i rörelse hela tiden.. så lycklig över att få vara ute i solen 😊
 
Vi blev dock avbrutna av att en arbetskamrat ringde och efter två timmar och 20 minuters samtal så höll våra telefoner på att brinna upp så då avslutade telefonerna själva samtalet..
 
Kom ihåg att det är dax att byta till sommardäck den här veckan! Här hittar du billiga däck till din bil till riktigt bra priser och du kan få dom kompletta med snygga fälgar, färdigbalanserade och direkt hem till dörren!
 
Se nedan vad som ingår när du köper kompletta hjul! 👇

 

1 st fälg-låssats (värde 200:-)

 

4st kromade ventiler (värde 100:-)

 

Leverans till kundens dörr* (värde 225:-)

1st svart T-shirt med tryck (värde 89:-)

1 st Kulspetspenna med tryck (värde 39:-)
1 st Tvätthandske profilerad (värde 89:-)

4st däcksäckar (värde 76:-)

1st isskrapa (värde 19:-)
1st Shoppingbag ihopvikbar (värde 89:-)

1st Förvaringspåse/bag med logo-tryck (värde 69:-)

Nya bultar/muttrar (värde ca. 300:-)

Nitrogen - Vi fyller dina däck med det miljövänliga alternativet Nitrogen (värde 200:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0