Man blir ju matt..

*Innehåller annonslänk till Compari* 
 
 
Idag var det fortfarande lika snorhalt inne i byn så jag gick 3km åt andra hållet mot Edsbyn istället!
Det var väldigt mycket älgspår utefter vägen så Sasha hade fullt upp med att försöka spåra och det är ju bra att veta att man kanske ska passa sig lite här när man passerar med bilen..
 
Resten av dagen har jag tagit det lugnt.. man blir ju lite matt av allt som händer i världen just nu.. Först corona och sedan krig i Ukraina och stigande el och bensinpriser.. Jag lade faktiskt in om två veckors semester nu på eftermiddagen för att kunna spara pengar så jag kan köpa en annan bil som var min plan innan bensinpriserna höjdes ännu mera men i och med höjningen kommer det jag sparat att försvinna på resekostnader. Vi får se om jag får semestern beviljad när jag är så sent ute men ska ringa och förklara varför jag söker imorgon.
 
 
Till kvällmat gjorde jag varma mackor på min sista påse kantareller 💛
 
Låna pengar till ditt bilköp här!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0