När man har semester så röjer man, det är sen gammalt..

*Innehåller annonslänk för Verktygsproffsen*
 
 
Eftersom jag har semester så måste jag ju såklart få lite vettigt gjort också så idag stod det förrådsröj på schemat! Fast egentligen så blev röjningen av för att jag letar efter ett fälgkors som verkar ha fått fötter.. I det här förrådet var det iallafall inte 😕
Min svarta peugeot har iof stått olåst eftersom den inte går att låsa men jag har lite svårt att tro att någon skulle vilja sno ett fälgkors?
 
 
Efter!
 
Pelle godkände resultatet efter en noggrann kontroll! Nu får vi se hur länge det ser ut så här för förråd har ju en förmåga att bli stökiga igen av någon konstig anledning 😂
 
 
Jag sorterade mina skruvar och spikar mm. också..
 
 
En av lådboxarna som jag har sparat sedan barnen var små.
Egentligen så borde jag köpa mig en verktygslåda med 😂
 
Rundan med Sasha blev runt göringen idag och det var så varmt i skogen så jag gick utan jacka.. så skönt! 😊
 
 
Sen så har jag faktiskt lagat mat idag vilket inte händer så speciellt ofta haha..
Det är så tråkigt att laga mat när man är själv men Mickis brukar se till att jag får matlådor att ta med till jobbet så det går ingen större nöd på mig 😉
 
Den här potatisgratängen är grymt god och jättelätt att göra!
Skiva ca. 10st potatisar och ca. 3-400g kassler och varva i formen tillsammans med muskot, vitpeppar och vitlök. Häll över matlagningsgrädde tills det nästan täcker och sätt in i ugnen i ca. 45-50min på 175g (Tills den fått fin färg). Klart, ät och njut 😊
 
 
Just nu får du 50% på utvalda produkter och verktyg här!
Gäller tom. 11/4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0