Plötsligt så händer det!

 *Innehåller annonslänk för Vetzoo*
 
 
I helgen så har jag jobbat lördag kväll och så var det jätteviktigt att jag jobbade söndag dag eftersom det är då vi i poolen behövs.. sen var jag oplacerad och gick utöver hela helgen ändå...
 
På lördagen så blev det en långpromenix före jobbet och eftersom det var svinkallt ute och Sashas vintertäcke har gått sönder så fick hon ha sin jultröja på sig 🤣
 
 
Nu har jag semester i två veckor så jag kan spara pengar och fixa bilen istället för att allt går till bensin.. Sasha tyckte att det var skönt att vara hemma och få sola lite och såg inte helt pigg ut när jag sa att det var dax för dagens långpromenix 😊
 
 
Vi upptäckte att dom plogat runt Göringen så vi kunde gå där istället för på stora vägen till Sashas stora förtjusning 🙂
 
 
Efter promenixen åkte jag in till Furudal för att försöka få loss min peugeot som har stått där sedan i höstas. Tanken är att besiktiga den så jag har en bil att köra tills jag fått min andra bil lagad.. Men den står där den står några dagar till trots att vi lyckades tina en hel del is med varmvatten haha..
 
 
Molly myser med Pelle och Kalle 💓
(händer inte så ofta)
 
Köp täcken och tillbehör till din hund och katt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0