Dagens träning

Idag orkade jag inte sitta och vänta på att Pia skulle få arselet ur vagnen så jag skickade ett sms och sa "jag går nu" hihi
Hon fick eld i baken och kom nästan direkt ;)
Fast jag hann med 15 min crosstrainer innan hon dök upp..
Sen körde vi 5 omgångar med situps med 5kg vikt, 5 varv cirkelträning och avslutade med 15 min powerwalk i uppförsbacke. (hann inte med en halvtimme idag för Sabina slutade 12 och jag var tvungen att sola oxå).

Nu håller Sabina på att skriva köpelista så vi kan gå och handla *puh*
Gissar att jag måste "rätta" hennes köpelista innan vi går oxå ;)

Glöm inte min tävling!

Kommentarer
Postat av: J U L I A - fotoblogg

Sv: tack så mycket :/<3

2010-11-17 @ 13:38:06
URL: http://maxphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0