Tortillas

Ikväll gjorde jag och Sabina kycklingtortillas som blev jättegoda.
Sabina och Mickis åt 5 st var!
Jag och Jasmine fick i oss 2 var :)
Och eftersom jag hittade på ett eget recept och det blev så lyckat så tänkte jag bjuda på det.



Recept!

900g kycklingfilé
salt,svartpeppar och en halv påse Paneng red curry spice mix (ta efter smak)
ca. 2dl riven ost
2½ dl créme fraiché
ca. 2 msk Thai sweet chili sås
1 vitlök/persilja buljongtärning
½ purjolök

Fräs purjon och bryn kycklingen och salta och peppra.
Blanda sedan i resten och låt puttra tills kycklingen är klar.

Lägg fyllningen i minitortilla bröd (våran räckte till 16 st.)
Strö över lite ost och grattinera i ugnen tills dom fått färg :)

Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha nje så va de ju kanske inte haha

2011-01-07 @ 23:35:34
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Jenny

Hej, jag undrar vad äter du till frukost?

2011-01-08 @ 11:30:49
URL: http://thebigfitnessfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0