Teddys dagbok

Matte säger att jag är i "schäferstorlek" vad nu det betyder men jag är ialla fall en pytteliten knähund om jag får säga det själv ^^



Bildbevis!

Idag när jag var med mina mattar och handade så försökte en gubbe döda mig genom att ge mig förgiftat hundgodis så jag tog dom snällt och la ned dom på backen igen tills matte kom ut och sa varsågod... då vågade jag käka upp dom och jag dog inte!

Ps. matte tror att jag lyssnat när hon sagt åt barnen att inte ta emot godis ifrån fula gubbar..

Kommentarer
Postat av: Annica

ASG!!! DET FINNS BARA EN.. TEDDY!!! Kände man inte honom å mattarna, skulle man inte Tro på det, Men Teddy har väl tagit seden dit han kommit, dvs liiika galen! DET GILLAR VI!!!

2009-12-23 @ 23:45:00
Postat av: Annica

Har Räknat 3 tassar!! Kunde han inte KNYTA IN DEN 4;e? Eller är den under svansen???

2009-12-23 @ 23:53:01
Postat av: Ulrika

Du får titta noga för alla 4 tassarna syns faktiskt! och mina djur har en tendens att bli lite tokiga av någon anledning ..haha

2009-12-24 @ 00:05:26
Postat av: Annica

TEDDY, hade VIKT in den 4;E!! Ha, Hittade den!



Om jag inte hörs av någe mer.. Är Jag inlåst i Källaren!!! Tar nån av Mobbarna, med, Tror inte det finns Täckning Där! Ska Skaffa Överfallslarm!! ''Granen'' ÄR helgalen!!!!

2009-12-25 @ 07:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0