Är det du som är mamma?

Imorse var vi till tandläkaren med Jasmine och Mickis..
Väl inne med Jasmine som måste ha mamma med för att hon inte gillar tandläkaren (hon gillar inte doktorer heller sen hon fick göra pricktest som 2åring)
Dom börjar kolla hennes tänder och så säger sköterskan..
- Vi skulle behövt fråga din mamma om några saker..
Hon tittar på mig och Mickis och säger tveksamt..
- Är det du som är mamma?
Jag svarade..
- ehhh.. aaa

Haha ..satan att jag inte kom på något dräpande att svara!
Jag blir lika ställd varenda gång sånt här händer!
Det borde ju synas att jag är mamma.. jag menar jag fyller ju faktiskt snart 37!!

Nästa gång ska jag säga något riktigt bra ;)

Jag fick lov att vaba idag men Sabina verkar må lite bättre så hon kan nog vara ute imorgon men man vet ju aldrig och jag blev tvungen att vara hemma imorgon kväll också för dom var osäkra på om det skulle fixa sig på jobbet om hon fortfarande var sjuk imorgon..
Nackdelen med att vara ensam med ansvaret!

Mickis var på barnkalas ikväll och när jag hämtade henne kl. 20
Så står tre killar bla. pappan till kalasbarnen (tvillingar) med varsin öl utanför dörren och sen kom en tjej utramlande genom dörren med ett glas sprit!
Vad är det för fel på folk??!
Hur faen kan man anordna barnkalas och supa till samtidigt!!?


Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är ju värsta Hot-mama. Jag skulle aldrig gissa på att du ens hade fått ett barn. Och så hade du hela fyra :O Sug åt dig snygging ;)

2009-10-03 @ 12:15:57
URL: http://josefinengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0