Brrr.. kallt

Usch idag har jag frusit som satan i gatan!
Jag har skruvat på alla element här men när en granne sa över Face book att det inte funkade hos henne så kollade jag mina och dom var iskalla :(
Jag har tvingat mig själv att städa alla toaletterna och tvättat lite men mycket mer har jag inte gjort.
Eller jo jag har varit ute på en promenad med grannen och Teddy..
Sabina har krupphosta,feber och ont i halsen så hon har legat däckad i soffan precis hela dagen och jag har myst nerbäddad tillsammans med henne en hel del oxå :)
Själv känner jag mig febrig men hade 36,0 i temp ..lite skumt!

Imorgon ska jag gå till tandläkaren med Mickis och Jasmine på morgonen sen ska jag jobba kväll hela helgen är det tänkt så jag hoppas verkligen Sabina mår bra imorgon för nu har jag varit ledig i 8 dagar och får nästan "krupp" här!
VILL JOBBA!

Och nej.. jag sa inte upp lägenheten idag så nu har jag en månad till på mig att bestämma mig..
Grannarna är ju rätt tysta nu efter att jag anmälde dom så jag antar att det inte var den första anmälan dom fick!
Men jag får ju fortfarande stå ut med att vara passiv rökare..usch!
Fattar inte ens att människan kan sitta ute och gnälla över att vara sjuk jämt..
Hallå!! fatta att det är för att du röker pucko!


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: nej precis! hade hon bara gått och jihde sa "fel håll" och hon vände om, hade man ju aldrig fattat!

2009-10-02 @ 12:06:18
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0