Trasigt kylskåp

Idag sov jag till 9.30 det va ganska skönt men det hade varit skönare om jag struntat i att sms:a till kl. 1 inatt!!
Vi åt såklart scones frulle det är ju helg! :)

Annars så har vi handlat och mitt kylskåp tyckte det var en bra dag att pajja på så jag fick ringa securitas!! haha
Men det tog faktiskt bara 20 min för Ofab att komma hit med ett lånekylskåp så en stor ros till dig som fick rycka ut på en lördag :)




Fast igentligen så gjorde det inte så mycket för nu har jag och Sabina gjort rent kylskåpet (Får iof säkert ett nytt på måndag men man vill ju inte lämna bort ett smutsigt kylskåp lixom)
Dammsugit under kyl och frys och gjort rent bakom spisen :)

Annars så kan jag tala om att det är ett jäkla skitväder här.. bara regnar och regnar..usch!
Nu får jag snart besök och det ska bli nice att snacka med vuxna människor nu när jag varit hemma med sjukt barn ett par dagar :)
Eller iof vuxna kan ju diskuteras eller vad säger du Sötnörd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0