Härligt väder!

Idag åkte Nathalie hem igen..
Känns lite skumt att hon inte stannade så länge men hon var tvungen att fixa med sitt extrajobb.

Eftersom det var så fint väder så tyckte jag att vi skulle traska ut på Femöre och grilla men det ville varken Jasmine eller Mickis. Så jag och Sabina tog en promenix ner till Stenvik med Teddy och fikade istället. (Sabina cyklade)
Sen gick vi en lång omväg på 6km hem för att det var så skönt väder ute :)



Mät din runda här!

När vi kom hem så körde jag 45 min på Wii Fit och Mickis tog med sig Sabina till bibblan och gjorde dockor.



Mickis stoppade ingen fyllning i sin för då kan man ha dockan som "handdocka" istället :)
Och Sabinas hade ögon som rörde på sig men dom föll av nästan direkt..

Jag har hunnit med att sola idag och oxå så man inte behöver känna sig som en blekfis ifall man får för sig att traska till badhuset.. haha

Nu ska jag gå en runda med Teddy!

Kommentarer
Postat av: A

Kuliga Barn DU har!!

2009-10-28 @ 23:18:40
Postat av: Släkten

Min lilla Släkting med ''Glimten'' i Blicken!!!

Love It!! <3

2009-10-28 @ 23:20:35
Postat av: Ulrika

Hon har solen i ögonen :)

2009-10-29 @ 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0