Jag sa upp mig idag..

Jag kom till jobbet idag och upptäcker att min granne som kacklar och röker 24/7 på sin uteplats.. Skulle börja jobba där jag jobbar!

Jag lovar jag fick nästan psykbryt av tanken att till och med behöva höra hennes jäkla falska låtsasgarv på jobbet också.. usch
Dessutom vimlar det ju utav katter där ute ska hon och hennes gubbe döda allihop då eller?

Så jag sa upp mig helt enkelt!

Men efter att ha pratat med chefen så vet jag nu att hon inte kommer få jobba där *puh*
Dom vill ha mig kvar och det är jag glad för :)

Det töntiga är att igentligen är jag osams med grannen just bara för att hon är så jäkla omogen så hon går i taket över att behöva visa lite hänsyn..
Finns folk till allt..

Imorgon har jag sovmorgon eftersom barnen går till skolan efter nattis..
Gissar att jag ändå vaknar innan 9 ..haha

Sen så har min kompis färgat håret brunt bara för att det är såååå ute att vara blond.. haha, men jag har alltid sett henne blond så jag kommer säkert inte känna igen henne :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Men, Jag har oxå ledsnat på det Blonda håret! Det är ju helt UTE!! För man, som jag är pensionär, villl jag ju inte ha, Samma Hårgfärg alltid!! Blir nog, nåt i Brunt! Men inte föör mörkt, åt Chokladhållet, Gillar Pernilla Wahlgrens Reklam! Det är ju ett BRA märke: Nutrisse! Vad tycker Du??

2009-10-09 @ 00:19:53
Postat av: jasmine

nej då dt behöver vi inte .

hade ju sen nyk (:

men tack endå .. ja 5 killar (aa'

<3

2009-10-09 @ 07:52:49
URL: http://jaaasminel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0