Kattskräcken

Teddy har utsett sig själv till kvarterets förste kattjagare!
För några dagar sedan så kom grannens katt kutande efter våran katt, det såg ut som om dom lekte men det tyckte inte Teddy!
Han tog i allt vad han kunde och for iväg efter katten som ett skott samtidigt som han gav ifrån sig ett riktigt läskigt morrande.. haha
Jag flög som en vante men lyckades på något konstigt sätt att få stopp på honom.

Igår när jag hade honom okopplad när han gick bredvid mig med kopplet i munnen så kom det en katt och fortare än jag hann blinka så var Teddy på andra sidan vägen!
Katten försvann i en buske ungefär samtidigt som Teddy kom på att han hade varit olydig så där stod han med kopplet i munnen och såg jäkligt dum ut!

Imorse kom en mamma fram till mig vid skolan och tyckte att alla hundar borde vara som Teddy..haha


Kommentarer
Postat av: A

Även den BÄSTE kan göra fel ibland.. Vilke Klok hund Teddy är!!!<3

2009-10-22 @ 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0