Com Hem suger

Dessa telefonförsäljare!!
Nu ringde en tjej från Com Hem och Jasmine säger till henne att mamma kan inte prata för hon har färg i håret och så säger hon..
- Men du kan säga det till mig så säger jag det till mamma!
(skitbra idè)

"pffffffgahhhh"

- Mamma har du telefon och Bredband hos Com Hem?

Jag svarade högt och tydligt..

- NEJ, och inte tänker jag skaffa det heller för dom är helt totalt värdelösa!!!

Telefonisten säger..

- Ja jag hörde, Hej då..

Kort samtal med en försäljare!!
Vad är nu detta??

Kanske ska fortsätta låta Jasmine svara när dom ringer?

Nu vill jag ha en massa kommentarer om era upplevelser med Com Hem!

Annica kan ju börja!! haha

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: haha är det så hårt? =D

2009-09-22 @ 22:02:10
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: haha jasså så illa? du får muta henne med nått! "om du inte längre vill ha foppatofflor får du en extra femma i veckan!" ;)

2009-09-22 @ 22:20:23
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Annica

Just det! De är värdelösa! Rekommenderas ICKE!!

2009-09-23 @ 14:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0