Dagens roliga

Idag har jag jobbat 7-17 .
Vi har precis hunnit äta pommes och köttbullar som Jasmine lagat åt oss..
Lite konstig blandning men hon är duktig som hjälper till och hur lyxigt är det inte för en ensam mamma att komma hem till ett dukat bord?

Dagens roliga kommer här!!

Varför är bögarna flintskalliga?
Jo för att det måste vara kalt när man tar Mark!!

Kom på den själv.. gud vad jag är rolig.. haha (eller inte)
Vi testade den på Elli som var hemma och sjuk men hon svarade inte och Erik som kom och bytte av mig tyckte vi var jättelöjliga och började prata snoppar istället!!
Precis som om det var mer moget då?
(han har tydligen en salami som han kan peta sig i örat med eller snurra runt benen ^^)

Nu har precis Mickan varit här och hämtat Teddy som ska vara hos henne tills på torsdag kväll för imorgon åker vi på kryssning allihopa!!!

Och du Sötnörd!
Vart har du tagit vägen?
Du kan säga "pip" här i kommentarer om du vill så låter jag bli att publicera om du inte vill att pipet ska komma ut så att allmännheten ser det;)
Men bara så att jag och Peter vet att du lever!


Kommentarer
Postat av: Elli

Jag fattade inte.. så jag ödslade inga pengar på er :) Men jag trodde du hade stavat fel och menade "kallt" då blev de om möjligt ett ännu mer oförståeligt skämt. :D

2009-09-22 @ 18:58:21
Postat av: Ulrika

haha.. men nu när du fattar då, erkänn att det är lite kul iaf ;)

2009-09-22 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0