Män som hatar kvinnor

Inatt satt jag uppe till 2 med Sötnörd och tittade på "män som hatar kvinnor" den var ju inte upphetsande direkt ^^
Jag trode filmen skulle vara mer psykisk misshandel för det har folk sagt men så var det ju inte..
Nu ska jag kolla uppföljaren på bio med grannen när vi får tid till det..

För övrigt är jag apatrött idag eftersom jag inte brukar vara uppe så sent inte ens på helgerna längre.. haha
Jag skulle ha jobbat några timmar idag men det blev inställt och lika bra var det för Sabina är hemma med ont i halsen idag.
Gillar inte att behöva vaba..

Annars så har vi fyllt frysen med bröd och bullar dom senaste dagarna.. finns tyvär inga bildbevis men alla vet hur bullar ser ut.. eller?

Igår var jag ute och gick min långrunda på Femöre i solen och blåsten..svinkallt!
Usch hatar vinter och kyla! (Det är illa för jag använder oftast inte ordet hata ;)  )
Men jag är så satans frusen!

Muntert inlägg?
Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0