Fru kackerlacka och fru stirr har haft sammanträde

Jag fick sova 4½ timme idag..
Vaknade till "Fru kackerlacka" och hennes stirrande vännina eller ja hon sätter näsan i vädret när man möts men hon står och stirrar rakt in i min lägenhet så fort hon får chansen men sist hon gjorde det så filmade jag henne och sen dess har hon inte gjort det..haha
Nästa gång ska jag visa tuttarna för dig så du får något att snacka om!!!
Fast akta dig för på Kustbostäder tyckte dom det var trakasserier att stå och stirra in hos folk ;)
Det är förövrigt "Fru stirr" som hotade att vrida nacken av katten inför mina barn ^^
Människan har småbarn oxå och stod och vråla att "det skiter jag i" när jag frågade om hon insåg vad hon stod och sa inför barnen.. snacka om puckad människa!

Dom läser säkert min blogg och såg att jag behövde sova idag så dom har suttit ute och skrikit och gapat och skrattat.. eller skratta vet jag inte "fru kackerlacka" låter faen som en cp-skadad åsna när hon skrattar!

Nu har jag ödslat alldeles för många bokstäver på värdelösa människor så nog om det!
Men ett tips!
Jag jobbar inatt oxå!


Kommentarer
Postat av: Berggren

Jag vill oxo bo granne med dig.Så du kan ge mig lite o prata om ;-)

2009-09-17 @ 19:04:37
Postat av: Ulrika

hahaha jag tror dig!!

Fast jag lovar skulle hon släppa lös sina så skulle dom få hämta en lyftkran för att få upp dom igen och då blir det ju mer att snacka om! ;)

2009-09-17 @ 19:55:19
Postat av: Berggren

Oki..Vi snackar "frittfallmodellen"...Thanx för bilden. /Kram...

2009-09-18 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0