Kantareller

Idag har jag varit barnvakt åt Joel..
Eftersom jag var trött efter att ha behövt vakna alldeles för tidigt och dessutom fortfarande har feber och inte pallade att sitta inne, så tog vi en promenix till skogen med Mickis och Teddy.



Jag ser jättepigg ut va?
Och bilden blev lite ljus av någon anledning för vi är faktiskt solbrända och fina fortfarande ;)



Dax att rensa 7L kantareller :)
Vi satt ute på våran uteplats och njöt av solen och att slippa höra grannarna!
När dom är hemma så måste vi skrika åt varandra för att höra vad vi säger till varandra och just därför använder vi knappt uteplatsen.

Nu har jag precis ätit 3 st stora varma kantarellmackor.. mums :)
Jag gissar att Joels mamma och Boel kommer göra detsamma eftersom dom fick 2 L var.. hihi

Jasmine börjar bli hängig så det är väll hennes tur nu att bli sjuk :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0