Kryssning

Här kommer lite bilder från våran lyckade kryssning!
Vi valde helt rätt båt iaf. för det var väldigt lite "fylla" den fullaste vi såg satt på våran buss på vägen upp.. haha
Det var rent och fräscht och bra mat :)
Och ett + för barnen var ju att det fanns TV på rummen så dom kunde kolla på disney channel när vi vuxna grejade till oss..



Båten "Silja galaxy"



Nathalie och jag



Mina små barn leker i bollhavet!! hihi



Nathalie tog över 200 bilder!



Karaoke, Sabina och Mickis sjunger "tommy tycker om mig"
Maria och Mickis sjöng "håll om mig" som Mickis är superduktig på att sjunga men det blev en hemskt pinsam historia när Maria var med som inte kunde den men sjöng högst :)
Efter dom två var det Nathalies tur och alla i rummet såg jättebesvärade ut och tänkte väll.. herregud inte nästa men så sjöng hon Titanic låten och ägde!
Kul att se alla imponerade miner :D *stolt*



Man måste ju ragga lite när man åker på kryssning eller hur?



En åksjuk Jasmine med en jätteklubba..



Shoppat :)
Lite skumma miner här för dom ville inte bli fotade.. haha



Dom stora barnen leker med bollar :D



Jag drog till Finland och skaffa nya tuttar, bara så ni vet ;)



Mickis äter godis :)

Sen fanns det en viss person som började messa med mig på vägen upp så jag var nog lite vimsigare än vanligt men det är ju tur att jag har en sån duktig dotter (Nathalie)som tog befälet över alltihop så det blev nån ordning på torpet!! hihi (annars så hade vi nog knappt hittat båten tror jag ).

Kommentarer
Postat av: Elli

va mysigt ni verkade ha. hur länge var ni borta?

2009-09-25 @ 12:09:30
Postat av: Ulrika

Bara 24 timmar :)

2009-09-25 @ 12:52:04
Postat av: Nathalie

sv: haha, snälla gör det, då har jag något att skriva om i bloggen! :D HAHA



haha, snygga tuttar mamma xD Du får fler bilder om några timmar (: ska hoppa på bussen om ca 30 min (: ses snart! <3

2009-09-25 @ 14:10:39
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Postat av: Annica

Vika bilder!! Ser ni hade det jättekul!! Ni är fööör Sköna!!

2009-09-25 @ 23:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0