Suck

Jag är så sjukt trött på barnens pappas nya som ska lägga sig i och tror hon vet saker..
Det ända hon vet är det barnens pappa säger åt henne.. men hallå, tror du han skulle snacka till min fördel eller?
Nej knappast!
Igår skrev Jasmine till henne för att försvara mig efter en massa skit hon öste ur sig om mig och så börjar hon skriva tillbaka till Jasmine tills hon får det hon vill ha ..en sista kommentar som hon godkände där Jasmine skrev att hon saknar dom oxå.
Men igentligen är det ju hennes pappa hon saknar dom andra där nere minns hon ju knappt och hon minns inte ens vad Mariannes barn heter.. men Marianne fick ju kommentaren hon ville visa upp för alla iaf ^^
Så lågt mot ett barn.. finns inte ord.. fyfan säger jag bara!
Jasmine försökte bara vara snäll på en 11årings vis och det utnyttja du.

När Jasmine satt här jätteledsen och helt knäckt över det hon skrev och sen upptäckte att hon bara godkänt det som såg bra ut så skrev jag såhär..

Postat av: Ulrika

om ett barn skriver ngt så kanske du skulle ha varit vuxen nog att låta det vara eller kanske skrivit ngt som tex. "det där är emellan oss vuxna" Jasmine är helt knäckt nu hoppas du njuter... fyfan

2009-09-19 @ 21:02:31
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Maya

Moget skrivet Ulrika!

2009-09-19 @ 22:55:58

Haha .. ja jag tycker nog det var moget av mig att tycka att du borde ha låtit bli att ta en sån diskution med en 11åring som redan kämpar med en stor sorg efter sin pappa..

Låt oss för fan vara med ditt skitsnack för du varken känner oss eller vet någonting om nånting!
Och varför diskutera med dig?
Det är inte du som är barnens pappa eller behöver han dig som skyddvakt?
Han är en jäkla loser som struntar i sina barn så är det bara och det spelar ingen roll hur mkt du än skyller på mig för jag vet att det inte är mitt fel eftersom jag alltid kontaktar soc. när jag har frågor som jag är tveksam över om vad som är det bästa för mina barn.

Från och med nu är du luft.. vi behöver inte dig.. du är bara en bitter tant som gillar att snacka skit och sätta igång intriger med folk du inte ens känner.

Kommentarer
Postat av: Annica

Bra skrivet Ulrika! Synd om Jasmine!! Hon kan ju få komma till mig, om några veckor! Skulle hon gilla det? Min Dator är väl för gammal, o osnabb, men vi kanske kan hitta på något annat! Tycker Jasmine behöver muntras upp! Träffa Chess o Catsen!

2009-09-20 @ 23:03:19
Postat av: Ulrika

Jag kan fråga henne eller har du hunnit göra det själv ikväll kanske?

2009-09-20 @ 23:44:36
Postat av: Annica

Nej, det har jag inte, annat i skallen, inför morgondagen!

2009-09-21 @ 01:48:50
Postat av: Anna

hon verkar ju helt psyksjuk ditt ex nya, jag har själv barn och skulle aldrig i livet låta dom träffa en sådan människa.

2009-09-21 @ 09:39:55
URL: http://anapana.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv: tack mamma, men det är du som är fin och söt! <3

2009-09-21 @ 22:42:37
URL: http://xnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0