Motorcykelolycka!

Ikväll när jag gick mina kvällsrunda med Teddy så hör jag världens smäll bakom mig och vänder mig om och ser hur en kille flyger genom luften efter att ha kört in i en buss som stod vid en hållplats.
Teddy for i backen och vägrade gå till en början men sen när jag kom närmare så såg det jätteotäckt ut och jag hörde en tjej skrika hysteriskt att hon skulle döda någon så jag valde att inte gå fram..

Fast det hade jag inte gjort endå för jag vet ju hur mkt nyfikna människor är i vägen när det händer saker.

Det visade sig att föraren faktiskt klarade sig oskadd och
det som såg ut som ett blodbad var som tur var bara olja och diesel från bussen *puh*

Läs om det här!

Kommentarer
Postat av: Elin

men shit va otäckt! vet inte om jag någonsin kommer våga mig upp på en motorcykel, man hör ju om så många olyckor som händer mc-förare

2010-08-18 @ 00:43:33
URL: http://elinkvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0