Nu har jag klippt till barnen!

Nathalie klippte Jasmine innan hon åkte och så har hon tjatat om blondering och jag har sagt att det inte funkar eftersom hon är mörkt rödhårig egentligen men idag fick hon som hon ville så vi slängde i en blonering och naturligtvis så blev det en himla fin orange nyans ;)
Men jag köpte ju en askblond färg oxå så nu blev håret riktigt snyggt fast mer åt det bruna hållet.

Efter det så klippte jag Mickis en sisådär 25 cm så nu är hon korthårig!



Jag höll på att bli vansinnig för hon är i en sån där ålder så man kan inte se "normal" ut på bild utan hon gör en massa miner men den här får duga... haha

Sabina har jag oxå "klippt till" men på henne fick jag bara ta topparna på men det blev iaf 8-10 cm i längden fast det syns inte så mycket :)

Nu är dom redo för skolstarten imorgon och skolväskorna packade dom i lördags :)

Kommentarer
Postat av: Hollie

För mig blev det istället en väldigt god kvällsfika istället för en god frukost :)

Roligt med skolstart :) Själv började förra Måndagen, men haft introvecka hela veckan, så börjar på riktigt imorgon, längtar så mycket :D

2010-08-22 @ 21:11:10
URL: http://hollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0