Det ryktas..

Asso shieeeet!

Hörde på Facebook (tur man har fb då slipper man läsa nyheterna för det gör ju andra åt en lixom) att tele2/comviq ligger nere så man inte kan skicka sms det är ju KATTASTROF!

Så nu tetsar jag... *testing testing*

(skickade iväg ngt riktigt snuskigt sms till min öh.. vän, så svarar han inte så ligger comviq nere)

Borde ta ca. 5 sec innan han svarar att jag är störd :D

Nu har jag väntat 2 min och det är bara att konstatera...

RYKTET ÄR SANT!

(Eller så sover han men det hör inte hit för allt på fb är sant).

Kommentarer
Postat av: Johan Enström

Kan du sluta skicka snuskiga sms...jag har ju sagt till dig massor med gånger att jag inte är intresserad!

2010-12-15 @ 17:54:30
Postat av: Ulrika

Fyfan johan jag som trodde på oss två nu har du satt din sista potatis JAG GÖR SLUT! :(

2010-12-15 @ 19:48:22
Postat av: Johan Enström

Betyder det att jag inte får någon julklapp nu alltså?

2010-12-15 @ 22:28:51
Postat av: Ulrika

ja jag kommer ge dom leopardfärgade stringskinnkallingarna till någon annan nu :/

2010-12-15 @ 22:45:38
Postat av: Johan Enström

Latex dräkten som du önskade dig var ju lite speciell så det blir nog svårt att hitta någon annan som vill ha den.

2010-12-16 @ 04:56:25
Postat av: Ulrika

ja eller nån annan som KAN ha den va? ^^

2010-12-16 @ 08:18:48
Postat av: Comviq

Hej Ulrika,



Under gårdagen hade vi inget allmänt fel med SMS hos oss på Comviq som är registrerat. Vi hoppas i alla fall att du kan skicka SMS igen och annars får du gärna mejla mig om dina problem.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Comviq.

2010-12-16 @ 12:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0