Vaknade nyss

Jag har sovit mellan 01 och 11 och det är nog fanimig rekord för dom senaste månaderna..
Eller jag vaknade till någon gång men somnade om direkt..

Nu har jag skallebang :/
Men det kanske går över efter en hink kaffe!

Jag trode faktiskt inte vi skulle få sova så mycket inatt efter som Nathalies katt sprang omkring här och morrade åt Baccardie men det har nog varit ganska lugnt och nu verkar dom vilja börja leka med varandra :)



Busan

Lätt att spela med en katt framför datorn.. haha
Roligaste var när hon hoppade fram och tröck nosen mot skärmen där min björn sprang och så hoppade hon snabbt in bakom skärmen och undrade vart 17 den tog vägen! :)

Kommentarer
Postat av: e S o h

Sv: haha nej iaf inte jag :) så nu är det fixat. så nu är jag igång! haha.

vad ska du göra i helgen då? :)

2010-12-18 @ 17:18:25
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/
Postat av: e S o h

sv: åh va gott med julgodis! skicka över lite till mig :D haha

vad gjorde ni för något?

2010-12-19 @ 15:07:42
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0