sjukare än vanligt

Jag är genomförkyld, det gör till och med ont i näshelvetet!
Jag ser förmodligen ut som rudolf med den röda mulen!
Det ska bli askul att masa sig ner till VC med Mickis som hostar så hon spyr stackarn.. lephetonen hjälper inte och den brukar hjälpa.

Nu sitter hon iof i badet och sjunger ;)

En sån här dag så hade det varit ganska skönt om barnens pappa INTE hade varit helt IQ befriad och flyttat så långt bort så han omöjligen inte kan hjälpa till!

Men det är lugnt jag har ju vant mig och det är ju samtidigt rätt lyxigt att slippa se fanskapet ;)

Kommentarer
Postat av: Annica, THE Monster!!!

JAAA, DU! Vilka Faderskänslor, denna S.K Far har(INTE HAR!!) Tänk OM Du skulle bli helt Däckad? Vem tar hand Om DINA Barn? Han TOG JU BETALT, För att ha sina egna BARN Över Jul o Nyårs Helgerna! Det Kostar, Pengar, med Läkarvård, o Mediciner!! Stackars DIN näsa!! HAR Du varit FÖÖR Nyfiken?? Äh, Skojar! Gå till Läkaren! Du kan inte gå o ha såå ONT!! Barnens Pappa ÄR JU INTE UNIK... De finns TYVÄRR, Fler av Hans SORT, INTE ALLA FLYTTAR TILL SKÅNE! Vissa flyttar till Oxelsund!!! Det KAAN Vara Hiskerligt Lång Sträcka det MED!!

2010-02-17 @ 14:31:58
Postat av: Anonym

hAR GJORT EN HOS 13 OXÅ...

2010-02-17 @ 14:32:46
Postat av: Malin - Mamma till Emy

Hej!

Jag blev tipsad av josefin (josefin.engström.blogg.se) av att du kanske kunde hjälpa mig att få ordning på designen på min blogg, det är nämligen inte min starka sida och jag skulle vara väldigt tacksam om du ville hjälpa. inte bara med en header utan med ALLT! hehe Skulle det vara intressant!? Mvh Malin

2010-02-17 @ 15:04:57
URL: http://erikstjejmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0