Månadens fråga!

Min förra fråga var ju "Fick du några julklappar i år?"



Komiskt att så många som 9st fick julklappar 2010!?
För det har ju lixom inte varit jul än ;)
Nananana lurade =P
(Lägg en kommentar ifall ni trots allt fick julklappar på det nya året!)

Den här månadens fråga handlar om hur mkt du gått upp i vikt över jul och nyår..
Själv så gick jag upp ett kilo sedan jag slutade träna i nov. men jag kom igång igen för ca. 2 veckor sedan så det har jag redan tappat :)

Hur gör du för att tappa julkilona?

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Jag har själv svårt att hålla koll på vilket år det är ibland - och vilken dag :P Några julkilon fick jag aldrig direkt, utan ligger i stort sett på samma vikt jag legat på de senaste 7-8 åren. Runt 77-80 kg :)

2010-01-26 @ 18:16:37
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0