Teddy gästbloggar om Vad det är för likheter mellan män och hundar

Ingen utav dem gillar dammsugaren. (Jag gillar bara dammsugaren när den dammsuger mig).

Båda tar upp för mycket plats i sängen. (VA!?)

Båda känner sig hotade av sitt eget slag. (Näe det känner jag inte till)

Båda markerar sitt område. (Japp jag och min gamle husse brukade kissa ikapp)

Båda är dåliga på att ställa frågor. (Jag frågar saker hela tiden.. tex. när vattnet är slut så sparkar jag iväg skålen över golvet.)

Ingen utav dem berättar vad det är som bekymrar dem. (Nej det är jag lite dålig på)

Båda luktar äckligare med åldern. (Omg förolämpning!)

De små verkar mer nervösa. (Är det så?)

Ingen utav dem diskar. (Johooo då jag diskar alltid upp resterna!)

Båda fiser utan skam. (Pfff...)

Ingen utav dem märker när du klipper dig. (Jo jag blir rädd!)

Ingen utav dem vet hur man talar i telefonen. (Nä räcker med att grannen vet...)

Båda två är väldigt misstänksamma mot brevbäraren. (Ja han är skum och pillar på mitt staket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0