Teddy gästbloggar om varför hundar är bättre än män!

Hundar saknar dig när du är borta. (Jag gillar inte att vara ensam då blir jag ledsen och dålig i magen:( )

Du undrar aldrig om din hund är bra nog åt dig. (Nej såklart inte jag är ju bäst)

Hundar känner sig skyldiga när dom har gjort något fel. (Gör vi?)

Hundar skryter inte om vilka de har haft sex med. (Inga kommentarer)

Hundar kritiserar inte dina vänner. (Jo vissa gillar jag absolut inte!)

Hundar erkänner att dom är avundsjuka. (Jag är bara avundsjuk på katten)

Om du hyr film är hunden nöjd med vad som helst. Den vet att det viktigaste är att ni är tillsammans. (Ja soffmys <3 )
Du kan träna en hund. (Tror hon ja)

Hundar läser inte vid bordet. ( Vad vet hon vad jag gör när hon är borta?)

Du kan tvinga en hund att ta ett bad. ( Yeeek säg duscha och jag drar till Flen! )

När en hund pussar dig så menar den verkligen det. ( smakar salt )

Hundar är trevliga mot dina släktingar. Alla. Även din mor. (Ja man kan ju få godis)

Kommentarer
Postat av: Annica

Tokfia!!! Allt var ju saaaant oxå!

2010-07-22 @ 23:46:06
URL: http://urverkligheten. blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0