Månadens fråga?

Jag tänkte skriva om månadens fråga men kommer inte på någon ny så kom med förslag!

Annars så är jag sjuk för ovanlighetens skull, låg och spydde hela dagen igår och framåt kvällen fick jag iaf behålla en kopp the men fick feber istället och idag har jag bara feber så det blir att ta det lugnt.

Vad tycker ni ska jag fråga barnens pappa om han kan ta dom tills jag tillfrisknat?
Nej just ja den där idioten har ju sett till att han inte KAN ställa upp.. skitsmart!
Tur att jag har så duktiga barn som håller ordning på torpet ändå ;)

Nu ska jag spela WoW för jag måste levla ikapp A och eftersom jag är sjuk så har jag en ursäkt att nörda hela dagen..hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0