Inte mycket

Idag har jag inte gjort mycket mer än att städat, visat lägenheten för några som antagligen tar den för dom lät väldigt nöjda iaf. och så har jag och Sabina svassat till Netto och handlat billigt bröd och frukt :)

Sen har jag levlat 80 med min 6e char i WoW och nu väntar jag bara på att min käre bror ska fixa iordning en dator åt mig så jag kan börja raida igen för nu orkar jag inte levla chars längre!

Snart dyker Jasmine upp hon har varit hos Nathalie hela helgen och handlat kläder bla. hon behövde komma iväg och få något annat att tänka på när hennes pappa återigen sviker.
Det är tufft för henne att behöva gå igenom sorgen efter Teddy och sen inse att hennes pappa faktiskt skiter i henne.
Det ska bli kul att se vad hon har handlat iaf :)

Nu ska jag fortsätta kolla på pinsamhets TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0