Bildbomb Stockholm och Naturhistoriska!



Sabina och Mickis på bussen in till nyköping.



Molly åker buss på väg till sin nya polare i nyköping :)



Sabina äter frulle på tåget till Stockholm :)



Sabina i tunnelbanan



Sabina och en struts



Sabina



Sabina leker snorkråka :)



Jag leker snorkråka



Ett livsfarligt vulkanutbrott...



Jag och Sabina



Sabina blir överfallen av en räv.



Nathalie och Sabina på cosmonova



Jag pussade en groda och fick en prins ;)



Jag är störst!



Så här trött var molly när hon kommit hem igen.. Men hon hann med att trakassera katten en stund innan hon stapplade i säng :)



Sen ville Baccardie leka mera men molly var stendöd :)

Foto: Nathalie Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0