Timjan är en frukt!

Imorse vid frukosten så säger Mickis helt plötsligt att hon pratat med Caroline af ugglas när hon uppträdde i Stjärnsund.. med en ton som "kan jag få mjölken" Alla bah..
-VA!?
Mickis tittar upp och ser helt oförstående ut .. haha

Och i eftermiddags så frågade Jasmine mig om jag sett hennes USB minne och det hade jag ju inte.
Sen kommer hon på att hon lagt den i bh n! hahaha
Ännu roligare är att hon hade den där när hon cyklade ner på stan och handlade utan att den trillade ur :)

Och på Kvantum frågade dom en personal vart det fanns en krydda som heter timjan och fick till svar att det är en frukt!



Frukten timjan!
(Man lär sig ngt nytt varje dag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0