Ät potatis!

Jahopp då har jag avklarat dagens träningspass och varit och solat oxå :)

Vi diskuterade denna "mathysteri" som råder.. Ni vet äta bulgur och utesluta potatis och ris osv. Och allt annat konstigt som smakar skit med folk glatt stoppar i sig för att dom tror att dom går ner i vikt.
Det enda som händer att din kropp går på sparlåga och sen ökar du dubbelt när du avslutar kuren = skitsmart!

Nej jag tänker då fortsätta äta potatis för vem kan vara utan potatis och brunsås och potatisgrattäng tex?
Jag tror på att man ska äta som vanligt fast kanske utesluta vispgrädde i maten och minska på fikabröd ,godis och chips osv.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Potatis är det bästa :)

2011-02-02 @ 12:14:33
URL: http://ww.henrikolsson.eu
Postat av: nathalie

sv: nej faktiskt inte. Det är från när jag var ute med honom en gång och gick upp för backen vid kyrkan (från frösängshållet) då sprang han och la sig i gräset där vid berget ^^ (: <3

2011-02-02 @ 13:17:37
URL: http://xnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0