Hjärnblödning!

Får seriöst snart ett hysteriskt utbrott eller hjärnblödning eller ngt!
Är det inte telefonterror trots att jag har NIX så är det dörrförsäljare!

Förut har det bara varit telefonterror tills jag skrek åt den stackars tjejen som ringde att dom skulle ta bort mitt nr ifrån sina jävla loggar!
Då hade samma elbolag ringt mig varje dag MINST en gång om dagen i 2 veckor och frågat om mitt elabonnemang och självklart är det olika försäljare som ringer varje dag ^^
Men faktiskt så funkade det att skrika lite för sen har dom inte ringt mer... haha

Dörrförsäljare är rätt ovanligt trode jag igår när det kackade på dörren och killen ville att jag skulle byta internetleverantör!
Så jag blev lite förvånad faktiskt när det står två jättestora killar utanför idag som påstod att dom kom ifrån ett bokförlag och när jag dragit till mig dörren för andra gången då den ena killen stod och drog i den så säger jag att jag är inte intresserad av någon försäljning, sopar igen dörren och låser demonstrativt.

Fast lite roligt var ju att dom trodde jag var en ungdom.. haha
Får sminka mig och fixa frillan imorgon ifall det ringer på dörren ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0