Hemma idag

Blev hemma idag och kan inte ta ut VAB eftersom det är Jasmine som är dålig :/
Men vågade inte lämna henne själv när hon mår så dåligt..

En pappa eller släkting som kunde ställa upp ibland skulle ju vara fint ^^
Men dom är utvecklingsförstörda hela bunten så dom existerar inte ens för dom..
Eller jo för pappan finns dom men då ska han ha BETALT för att umgås ...

Skiter fullständigt i om dom inte gillar mig för det är ömsesidigt men det är jäkligt taskigt mot barnen att ignorera dom.
Och dessutom ogillar dom mig för att jag tycker att dom behandlar mina barn fel. Så shit happens jag fjäskar inte för någon.

Nu ska jag hjälpa Mickis att laga blommig falukorv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0