Minnen!

Fick precis reda på att huset vi bodde i när jag var liten är till salu för hela 13,5 miljoner! :)



Ytan till höger om huset var inhägnat på den tiden och där samsades min ponny med en massa kvigor.. Eller egentligen hade vi en egen hage till ponnyn med 1,5 m högt fårstängsel (senare elstängsel) som han envisades med att hoppa över ^^



Framsidan!

Lite tråkigt att inte den vackra ek allén syns på något foto.
Rummet längst upp i tornet var ett riktigt spökrum som inte användes och var fullt av döda flugor och getingar :)




Mitt rum var dom två fönsterna på andra våningen i vänstra hörnet :)
Jag testade att hoppa därifrån en gång och stukade foten ..haha

Kika in på hemnets länk här!

Innan vi bodde här så bodde vi i en gammal herrgård utanför Katrineholm.. så kanske inte så konstigt att man ibland känner sig en aning instängd i en 4a med tre barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0