Vem vare?

Som bad om snö!?
Bara undrar lixom för denne någon måste ju ha sveriges sämsta humor ^^

Jag gjorde en sjukt snygg grej igår när jag skulle flytta min paladin till Sandras server i spelet..
Namnet töntig var redan upptaget och när jag testat några gånger med olika varianter så skrev jag lite snabbt töntigast och missade "t" och då kunde jag så klart använda det namnet så nu heter gubben Tönigast...
Men jag har flirtat lite med blizzard så jag hoppas jag får byta till rätt stavning utan att det kostar något ;)

Sen så måste jag städa lite här hemma idag för det ser ut som f*n men jag är fortfarande genomförkyld..
Hoppas inte barnen blir sjuka för dom ska ju till sin sk. pappa på fredag.. fast Mickis sa igår att hon inte vill åka för hon mår bara dåligt när hon är där ^^
Så vi får se hur det blir.. gissar att hon hinner ångra sig..

Nu ska jag hinka mer kaffe och fixa tvätten mellan mina nysattacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0