Hoppsan Kerstin!

Nu har jag inte bloggat på några dagar men gråt inte ihjäl er för det!
I söndags försökte jag blogga ifrån mobilen men blogg.se bloggapp men det gick inget vidare :/

Idag har jag jobbat och när jag kom hem ifrån jobbet så ringde grannen på och gav oss en Aladdin ask :)



Och nu har jag precis dammsugit och torkat golven här och så borde jag egentligen hämta två paket på två olika utlämningsställen och det ena är en sak som Nathalie har beställt så det är nog rätt tungt :/
Eller så tar jag det imorgon innan jobbet..



Så här skönt somnade Rosé hos Jasmine igår!
Skulle hon själv få bestämma så skulle hon nog helst blivit en papegoja och bott på någons axel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0