Kaffe

Jag sitter här och dricker kaffe och försöker "komma igång" fast det går lite trögt måste jag säga..
Solen skiner och barnen "ska gå ut sen"
Det har regnat hela natten så pass att jag vaknat av det så nu är det inte så mycket snö kvar.

Jag måste ner på stan och handla + beställa klipptid för nu ser mitt hår rent förjävligt ut om jag får säga det själv..
(frågade Sabina igår och hon svarade att "du är alltid snygg mamma" ;) )

Sitter och funderar på om jag ska åka till Dalarna på påsklovet med barnen och hälsa på mormor och sandrus..
Jag blir ju "arbetslös" i 4 v. i April..

Nu försvinner solen och barnen ska åka skridskor säger dom.. ja vi får väl se hur mycket is det är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0