Ångest

Jag är väl just nu sveriges sämsta bloggerska gissar jag..
Jag fyllde år i söndags och mina födelsedagar är förknippat med ångest då jag inte har så mycket mer än mina barn att fira med och för att tidigare pojkvänner gjort den dagen sur för mig..
Förra året firade vi inte så mycket då varken jag eller Dennis jobbade efter en strulig höst men året innan kom hans släkt upp och överraskade och gav mig den bästa födelsedagen någonsin.. så mycket kärlek.. Annat är det nu.. nu hatar dom mig för att Dennis är död.
Sen så har ju första december blivit barnes dag då det är första dagen på alla kalendrar osv.
 
I födelsedagspresent det här året fick jag ju min tatuering av Sabina och Jack och sen en "handling" av Jasmine och det var ju tacksamt då jag inte har så mycket kvar i plånboken när räkningarna är betalda.
Och så fixade ungarna en myslunch med pannkakor, scones, frukstsallad och glass och en massa annat hos Nathalie och så avslutade vi med att spela lite spel 🙂
 
Jag avslutade dagen med att typ supa skallen i bitar och gråta men jag fick sova iaf och nätterna efter det så har jag sovit dåligt, vaknat med ångest och drömt helt sjuka drömmar där Dennis varit inblandad trots att jag tagit lergigan som jag tidigare kunnat sova hela nätterna på..
 
Jag kan inte fatta att det snart har gått ett år sedan jag hittade honom hängandes i snaran i garaget..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0